Tag: Every Day Carry

Bij Serena kwam ik laatst deze leuke tag tegen: de Everyday Carry tag.
Geïnspireerd op de site Everyday Carry, waarop mensen een foto showen met wat zij standaard allemaal meenemen elke dag.
Een soort what’s in my bag. Ook bij mij geen vuurwapens o.i.d. maar wel wat andere spulletjes. Het wat en waarom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • Uiteraard mijn portemonnee. Deze leuke is van O’Neill en er zitten veel vakjes in voor pasjes. Ook een ritsgedeelte met genoeg ruimte voor munt en briefgeld. Hij is best een beetje dik door al die pasjesvulling, maar dat vind ik niet zo’n probleem.
  • Mijn Samsung Galaxy S3 mini telefoon met het nieuwe hoesje dat ik laatst won bij Dhini. Dit hoesje is licht transparant groen met een beetje een metallic glansje erover. Het mooie aan dit hoesje is dat alle ingangen dustcaps hebben.
  • Snoepjes! Topdrop en Dextro Energy in dit geval. De laatste tijd heb ik last van lage bloeddruk als ik moet staan en dus neem ik dan een snoepje om het een beetje in toom te houden.
  • Een pen, altijd handig.
  • Zakdoekjes voor emo momenten onderweg 😉
  • Mijn sleutels, voorzien van leuke kikkersleutelhanger zodat ik de bos makkelijk uit mijn tas kan vissen en een mini zaklampje. Deze heb ik ook aan mijn autosleutels.
  • Aan de autosleutels hangt naast het minilampje ook een mini Eiffeltorentje gekocht in Parijs tijdens onze trip in december.
  • Mijn Ray Ban New Wayfarer zonnebril op sterkte. Ik heb nog een, precies dezelfde variant, maar dan zonder sterkte en met originele bruine Ray Ban glazen erin, dit voor wanneer ik lenzen draag. De laatste tijd draag ik echter veel mijn (wederom Ray Ban) bril. Leuk merk he? Het hoesje hoort eigenlijk bij een ander Ray Ban model, maar ik vond hem zo stoer.

Vinden jullie deze tag ook leuk, neem hem dan gerust over!

13 thoughts on “Tag: Every Day Carry

  1. Ik heb pas nog een stuk gezien op tv waarbij ze aan de inhoud van iemand zijn tas gingen vertellen wat voor soort persoon diegene is. Grappig om te zien!

  2. Hee dit is een leuke ja! Ik kan toch niet helemaal verklaren waarom het boeiend is te zien wat iemand meeneemt, maar dat is het wel haha… Voyeurisme 😉

  3. Leuk dat je de tag over hebt genomen!!! Benieuwd of nog meer mensen mee zullen doen…
    Best bescheiden wat je meeneemt, zag net nog een compleet overlevingspakket 😁.

Leave a Reply

