Omgekeerde bucketlist

Bij Sas zag ik haar blogje over een omgekeerde bucketlist. Waar normaal lijstjes gericht zijn op dingen die je nog wilt doen, laat een omgekeerde bucketlist juist zien wat je allemaal al wél gedaan hebt!
Superleuk vond ik. Dus deel ik hier vandaag mijn omgekeerde bucketlist.

Omgekeerde bucketlist: been there, done that!

  • Naar New York geweest
  • Harvard bezocht
  • Bij locals gelogeerd in Boston
  • In een dorm geslapen in een hostel in New York
  • Boven in het Empire State Building geweest tijdens zonsondergang/avond
  • Ontbeten in Central Park
  • Naar Barcelona geweest
  • En Parijs en Disneyland
  • Een tattoo genomen
  • Twee katten in huis genomen
  • Een eigen huis gekocht, alleen!
  • Alleen op reis geweest (naar Thassos, Griekenland)
  • Een eigen radioprogramma gehad
  • Bekende mensen geïnterviewd
  • Een blog gestart
  • Mijn rijbewijs gehaald
  • Getrouwd
  • Gesurft
  • Mijn favo bands live gezien, meerdere keren
  • Mezelf opnieuw leren lopen na posttraumatische dystrofie
  • Grieks geleerd (vergeet je alleen wel snel…)
  • Op de gitaar leren pingelen
  • Drie dagen Pinkpop in een tent (alles went behalve een tent….)
  • Achterop de motor gereden en naar Frankrijk hiermee op vakantie geweest

Wauw dat is toch een mooie lijst. Ik vond het leuk om hierbij stil te staan.
Zijn er punten op mijn bucketlist waar jullie meer over zouden willen lezen?
Nemen jullie deze tag ook over?

7 thoughts on “Omgekeerde bucketlist

  1. Wat een mooie lijst! En wat gaaf zeg dag je je eigen radio programma gehad hebt! Daar zou ik wel wat over willen lezen. En misschien dat ik hem ook wel over ga nemen. Want stiekem is die best leuk!

  2. Leuk om te lezen! Ik had hem een paar dagen geleden ook mijn blog staan, leuk om even bij stil te staan he?
    En ja, opnieuw leren lopen? En je eigen radioprogramma en bekende mensen geïnterviewd? Dat lijkt me genoeg voer voor blogs, tenminste als je er over wilt bloggen natuurlijk!

Leave a Reply

