do-able bucketlist

 

Ik zie veel bucketlists voorbij komen en ik heb er zelf ook een maar ik soms duurt het verwezelijken ervan best lang en kost geduld (iets wat ik niet heb).
Dus ik dacht what about een do-able bucketlist met stoere dingen die ik eens wil doen en die je ook makkelijk en in eigen land kan uitvoeren.
Niet die wereldreis of een eigen bedrijf ofzo, maar ervaringen die je makkelijk eens kan gaan doen als je maar je stoute schoenen aantrekt!
Vooruit, en een beetje spaart soms.
Zo heb je snel resultaat en snel een goed gevoel, want van je bucketlist afwerken word je blij toch?! Ervaringen vind ik leuker dan producten.
Dus dingen als sufen (done that), motor rijden (done that), bungeejumpen, indoor skydiven, karten, ballonvaren, dat soort dingen.
Ik heb hoogtevrees, sinds kort heel raar, dus ik houd het wat bescheidener.
Maar ik heb eens een begin gemaakt van deze do-able bucketlist, de komende tijd komen hier vast doelen bij en als ik er een behaald heb schrijf ik er een leuk stuk over.

  • indoor snowboarden
  • rijden in een dikke vette sportwagen (Ford Mustang, Audi R8 zoiets)
  • zo een heel tof retro Volkswagen busje huren en misschien zelfs in overnachten
  • kanoën
  • een bootje huren en door de stad varen (gedaan! Lees het hier.)
  • rondvaart door Amsterdam
  • slapen in een boomhut

 

8 thoughts on “do-able bucketlist

  1. Van een Bucket lijst afstrepen wordt je idd blij! Je hebt iedergeval mooie doelen al gemaakt en ben benieuwd naar de rest!

  2. Pingback: Leuke uitjes voor de zomer | Suavemente

Leave a Reply

