Flog: mijn week in foto’s

wpid-IMG_20140424_120730.jpg

1. We bezochten Sail Kampen. Ik heb echter weinig boten gezien, want het was zo hysterisch druk dat we op een gegeven moment lekker naar huis zijn gegaan. Het was een beetje too much én Sail én braderie én kermis én alle winkels open. Pfiew!
2. We gingen weer eens een stuk motor rijden!!! Binnendoor door de mooie natuur zijn we naar Lelystad gereden en hebben we Batavia stad bezocht, een outlet shopping center. Ik spotte erg rare Adidas gympen in de store. Voor trendsetters…
3. We kochten plantjes voor op het balkon, ik heb het aangedurfd ze vast neer te zetten.
4. Paasdiner in het zonnetje! Wat een prachtig weer was het eerste paasdag. We aten Griekse salade omdat we het te warm vonden om te gaan gourmetten binnen. En zo konden we nog lekker buiten zitten!
5. De dag erna was het meer gourmetweer…
6.  Mijn man moest afrijden!! Hij heeft al een motorrijbewijs en ging nu voor de auto. Ik ben supertrots want hij heeft het rijbewijs supersnel en in 1x gehaald de dag na pasen. Yay! Nu een weekje wachten en we gaan hem ophalen, met de auto, mag hij terug rijden 😉
7. Leftover van de gourmet in de pan gebakken met wat salade en ovenfrietjes erbij. Soort mixed gril, prima!
8. Ik ging wandelen en wilde een stilzittende reiger op een steiger fotograferen, hij vloog weg en de foto werd eigenlijk nog mooier zo. Je had me moeten zien sluipen met m’n camera haha.
9. De rare gympen uit de Adidas store… Je had er ook een paar met een gorilla…. right.

wpid-IMG_20140420_164424.jpg

5 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

Leave a Reply

