Vakantie: een luxeprobleem

Ik ben iemand die snel van links naar rechts schiet (hoe dat komt blog ik misschien nog weleens over..)
Maar zo ook als het om vakantiebestemmingen gaat. Ben ik het ene moment driftig aan het zoeken naar een vakantie in het schitterende Kroatie, ben ik de andere minuut getriggerd door een mail van bijvoorbeeld ene Harry die het mooie Italië aanprijst.
Om vervolgens weer te denken aan mijn geliefde Griekenland.
Ik raak zoals jullie zullen begrijpen horendol van het rondneuzen naar een vakantiebestemming.
En dan schiet het mij pas weer te binnen dat wij dit jaar helaas niet echt over een vakantiebudget beschikken. Oeps…
Ik vind het ook zo krom dat je voor hetzelfde geld all in in een mooi hotel op een zonovergoten Grieks eiland kan zitten, maar ook op een camping in Kroatië. Tja, dan kies ik qua waar voor hetzelfde geld toch liever een hotel of appartement.
Maar om terug te komen op waar ik heen wil met dit verhaaltje, budgetsgewijs ben ik eens gaan rondneuzen op booking.com
En tijdens mijn zoektocht naar een leuk uitje in eigen land stuitte ik op het volgende: Huis van bewaring in Almelo.
Excusez moi?!
Dat de nor, lik of bak in ons land erom bekend staat dat het te vergelijken is met onbetaald verlof in een hotel wil nog niet zeggen dat je iets dergelijks verwacht tegen te komen op een hotelboek site….
‘Het huis van bewaring’ is een hotel gevestigd in een gerenoveerde gevangenis in het centrum van Almelo.
Het belooft mooie, ruime kamers en een gezellig terras. Met gratis WiFi!
Romantische kamers en suites met een unieke stijl en een groot bed, alle voorzien van een dvdspeler.
Gratis parkeren en je fiets kun je stallen in de beveiligde stalling.
De acoomodatie beschikt over een woon- en eetkamer en als gast kun je gebruik maken van de keuken om koffie en thee te zetten.
Of lees bij mooi weer een boek op het terras.
Dus heb je zin om een weekendje of weekje vast te zitten in Almelo? Voor tussen de 200 en 400 euro heb je je eigen luxe cel

Net echt toch?

5 thoughts on “Vakantie: een luxeprobleem

Leave a Reply

