Moederdag

Vandaag is het moederdag, ik vind ongeacht wat je ook viert een ervaring het mooiste cadeau om te geven en te delen.
Vorig jaar heb ik mijn moeder mee uit eten genomen in een Grieks restaurant. Dit jaar breng ik het lekkers naar haar toe en heb ik een high-wine georganiseerd bij mams thuis.
Ik ga langs en neem een mand vol lekkers mee. Wat ik zoal heb gekocht en bedacht?
Seranohamrolletjes met roomkaas, mini brunchbroodjes met zalm en roomkaas, vijgenbrood met roquefort en een paar stukjes sushi.
Daarbij een goede fles Prosecco en als extra een mooie lipstick als cadeau.
Samen genieten van al het lekkers en er een gezellige middag van maken.

Vieren jullie ook moederdag en hoe?
image

md

4 thoughts on “Moederdag

  1. Dat ziet er leuk uit. Ik heb samen met mijn zusje ook een mandje gemaakt met oa een fles wijn, ketting, maskertje, chocolade, sjaal. Ik ben verwend met een mooie bos bloemen, heerlijk ontbijtje en geweldige knutsels van de kids.

Leave a Reply

