15 Questions Hardly Anybody Asks

Bij amarinsd kwam ik deze leuke tag tegen en ik besloot hem over te nemen.

15 Questions Hardly Anybody Asks

Do you sleep with your closet doors open or closed?
Dicht! Dat moet gewoon (klein ocd trekje?) Al schuift mijn man ze vaak weer open zodat hij mij ‘s ochtends daar niet wakker mee maakt als hij schone kleding pakt.

Do you take home the shampoo, conditioner & soaps from the hotels?
Yup, heb inmiddels een leuke verzameling. Ik vind het handig mee te nemen als we een weekendje weg gaan, als ik uit logeren ga en als shampoo voor na het zwemmen is zo’n klein flesje handig mee te nemen!
Ook leuk om later terug te zien en even terug te denken aan het hotel waar je ze vandaan hebt.
Ik heb ook nog badslippers van het Hampshire hotel van onze huwelijksnacht. De badjas durfde ik niet mee te nemen 😉

Sleeping with the sheets over your head or below?
Altijd over mijn oor getrokken, anders kan ik gewoon niet slapen.

Ever steal a street sign?
Nee, zou niet weten waarvoor?

Do you use ‘to do’ lists?
Ja, maakt het rustiger in mijn hoofd. Tipje van de adhd coach 😉

Do you have freckles?
Ja, hoe meer zon hoe meer ze exploderen op mijn neus en wangen.

Have you ever peed in the woods?
Als kind wel, nu durf ik hier niet meer, bang dat ik betrapt word.

What’s this weeks song?
John Mayer – Something like Olivia

What’s the size of your bed?
140×200 Eigenlijk te klein voor twee personen, waarvan een persoon een grote vent van 2 meter is… Hij slaapt altijd in feutushouding anders krijgt hij koude voeten want die steken uit bed. En door die houding blijft er van die 1.40 breedte ook niet veel over….

Is there anything that’s irritating you right now?
Ja, mezelf.

What’s your favorite food?
There is so so much i like.

Do you chew pens and or pencil?
Niet meer.

Do you still watch cartoons?
Ja zeker, vooral Pixar films vind ik geweldig.

Do you count your steps while you walk?
Nee, zou er ook niet aan moeten denken.

Do you dance even if there’s no music to dance to?
Nee.

8 thoughts on “15 Questions Hardly Anybody Asks

Leave a Reply

