Cats playground: game for cats

Guus is me er een. Een flinke kater, zo flink dat het spelen met poes Phoebe er nogal eens ruig aan toe gaat. Ruiger dan het onze ‘Princess Consuele Bananahamoc’ blieft.
Hij kan behoorlijk de heebe jeebies hebben en stuift dan menig krabpaal omver.
Dus toen meneer depri over de bankleuning hing en iedere keer dat ik opstond bedacht dan maar (weer) om eten te gaan miepen bedacht ik dat dit even anders moest. Iets nieuws, wat hem afleid waardoor bazinnetje even haar ding kon doen zonder slaafs deze kat te moeten vermaken. Tot groot genoegen en rust van Phoebe ook..
Ik probeerde enkele katten apps.
Wat? Hoor ik u zeggen?
Apps voor katten ja en nee dat betekent niet dat meneer selfies gaat instagrammen (al kwam ik serieus een selfie-for-cats app tegen) maar er zijn digitale spelletjes voor katten.
Muizen vangen, laser point, vissen. Zo komt Guus de dag wel door! Of althans eventjes dan hij moet geen vierkante oogjes krijgen tenslotte.
Ik probeerde een paar gratis varianten en het sloeg aan.
Met grote ogen keek Guus naar de tablet om vervolgens de muis of vis of laser te gaan pakken.
De tablet is voorzien van een screenprotector maar het gladde scherm kan wel wat hebben.
Ook hebben wij een hoes om de tablet.
Guus bedacht dat de muis vast onder de tablet zou zitten en probeerde daar te gaan kijken.
Oke de laptop gaat door de woonkamer schuiven maar hij neemt het dus behoorlijk serieus.
Omdat deze gratis varianten me toch niet iets te simpel waren, besloot ik een betaalde variant te downloaden.  Met splat geplette muis effect (met puntentelling!!) En geluidseffecten en zonser irritante reclame die je kat nog per ongeluk zelf aanklikt ook, waardoor het spel stopt.
Ik koos voor Cat playground voor 1,75 te downloaden in de Playstore.
Je vind verschillende spellen, een soort muizenmepper, vis en muis vangen en een laserpoint.

Cat Playground - Game for cats - screenshotCat Playground - Game for cats - screenshot

Cat Playground - Game for cats - screenshot

Cat Playground - Game for cats - screenshot

One thought on “Cats playground: game for cats

Leave a Reply

