Whats update?

Dag lieve lezers. Omdat er zoveel gaande is gewoon een grote ‘whats update.’

* Ik had gesolliciteerd voor een super leuke baan, maar heb de job helaas niet gekregen.
* Ik ben echter wel super goed bezig met alle trainingen voor mijn ADHD
* Samen met mijn man keek ik de film Noah, deze film was totaal niet wat ik ervan verwacht had. Hij viel tegen.
* Mijn opa is maar liefst 90 jaar oud geworden vandaag, gisteren gaven we een groot feest voor hem. Hij was erg geëmotioneerd.
* We hebben Tony voor het eerst ontmoet het super schattige hondje van mijn broer. Wat een blije pup is dat!
* Toen het vrijdag zulk mooi weer was heb ik een dagje doorgebracht aan het openluchtzwembad in de buurt. Muziekje op, boek mee en lekker chillen op de ligweide. Ik nam ook nog een frisse duik en zwom een paar baantjes. Het was erg druk, maar ik heb me prima vermaakt alleen.
* Nederland in de WK finale? Wat denken jullie?

wpid-20140704_204148.jpg

5 thoughts on “Whats update?

Leave a Reply

