Future me: schrijf je toekomstige zelf

future-me

Wat zou jij nu tegen jezelf zeggen over pak ‘m beet tien jaar, of twintig, of misschien zelfs wel vijftig jaar?
Schrijf het op en mail het jouw future self, dat kan op FutureMe.org.
Dit is zo gaaf! De mail wordt op de door jou gekozen datum in de toekomst aan jezelf gemaild.

Doet mij denken aan iets anders wat ik laatst las, maak een goed e-mailadres voor je pasgeboren kind aan, mail hem/haar gedurende de hele jeugd foto’s, verhaaltjes en alles wat je wilt bewaren toe. Zo heeft hij later een geweldig naslagwerk.

futureme

7 thoughts on “Future me: schrijf je toekomstige zelf

    • Is dat het boek van Petra Kruijt? Petra had destijds een actie waarbij je een brief naar je toekomstige zelf kon schrijven, zij zou er dan voor zorgen dat de brief vijf jaar later naar je toegestuurd wordt! Daar heb ik aan meegedaan, super actie!

Leave a Reply

