50 leuke vragen tag

1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je die netjes dicht?
Dicht, maar mijn man schuift altijd een deur open zodat hij ‘s ochtends stilletjes zijn kleding kan pakken zonder mij wakker te maken, lief he?

2. Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?
Alleen de zeepjes en shampoo.

3. Slaap je met het dekbed ingestopt of hangt het los?
Los anders trekt het aan mijn tenen, kan ik niet tegen.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, vind dat niet echt swag.

5. Gebruik je graag post-its?
Oooooveral, en to do lijstjes, aantekeningen, schema’s, roosters enz.

6. Spaar je airmiles en heb je ze wel eens gebruikt?
Ja ik spaar ze en ja ik heb ze onlangs ingewisseld bij V&D en kreeg toen een leuke korting op mijn nieuwe jas.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Een beer dan denk ik, die kan ik hebben ๐Ÿ˜‰
Ik ben weleens bang dat ik allergisch ben voor bijensteken of wespensteken aangezien ik al abnormale bulten krijg van muggen.

8. Heb je sproeten?ย 
Ja en ben er erg blij mee.

9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt?
Ja

10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
Onrecht wat wordt aangedaan.

11. Tel je je stappen wel eens tijdens het lopen?ย 
Haha soms weleens.

12. Heb je wel eens in de struiken geplast?
Misschien als kind? Kan het me niet herinneren.

13. En gepoept?
Dat denk ik niet.

14. Dans je wel eens zonder muziek?
Ja.

15. Kauw je op je pen?
Vroeger wel ja, ik wriemelย er ook altijd mee.

16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?ย 
Denk stuk of 20 ๐Ÿ˜›

17. Heb je een รฉรฉn- of tweepersoonsbed?
Tweepersoons, maar wel een twijfelaartje.

18. Wat is je favoriete nummer van deze week?
Sia met Free the animal

19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen?
Ja mijn man droegย een zacht roze stropdas op onze trouwdag. Matchte perfect bij de taart en mijn pioenrozenboeket!

246 kopie

20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Animatiefilms tegenwoordig. Ice Age, Shrek, Nemo, Madagascar, Rio, allemaal leuk.

21. Wat is de slechtste film die je ooit hebt gezien?
Scary movie 5, die heb ik afgezet zelfs.

22. Waar zou je je waardevolle bezittingen verstoppen als je die had?
Ga ik niet zeggen hoor.

23. Wat drink je bij het avondeten?
Water, melk en als het toch al slecht eten is een cola.

24. Welke saus eet je bij de kipnuggets?
Zoetzuur!

25. Wat is je favoriete eten?ย 
Pizza Gorgonzola, Griekse salade, sushi

26. Welke films kan je eindeloos blijven kijken?
Lord of the Rings, Into the wild, Austin Powers films, Speed 1, Little Miss sunshine, Dangerous minds en alle films met Ben Stiller.

27. Wie heb je als laatst gekust?
Mijn man.

28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee.

29. Zou je ooit naakt poseren in een blad?
Wat schuift t? ย Haha nee!!

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven?
Uhm… wat is dat?

31. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren?
Ja, stoer he.

32. Ooit een verkeersboetes gehad voor overtreding van de maximumsnelheid?
Nee!!

33. Ooit zonder benzine gestaan?
Ja, 1x

34. Wat eet je het liefst op brood?
Halfom, ossenworst

35. Wat eet je het liefst als ontbijt?
Vers gebakken broodjes.

36. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Tussen half elf en half 12.

37. Ben je lui?
Soms.

38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
Ik denk iets stoers ofzo ??

39. Wat is je Chinese sterrenbeeld?
Ik ben een rat geloof ik.

40. Hoeveel talen spreek je?
Nederlands, Engels, tien woorden Grieks, beetje Duis en Frans, 1 woord Russisch en 1 zin Bosnisch.

41. Heb je een abonnement op een tijdschrift of krant?
Nee

42. Speelde je vroeger liever met poppen of met autoโ€™s?
Met Playmobil, telt dat als poppen?

43. Ben je eigenwijs?
Kijk maar bij de definitie van eigenwijs in het woordenboek ๐Ÿ˜‰

44. Dr. Phil of Oprah?
Oprah!

45. Heb je ooit een soapserie gevolgd?
Sure! GTST

46. Heb je hoogtevrees?
Ja, vroeger niet, maar de laatste jaren steeds meer, raar he?

47. Zing je in de auto?
Zekers, keihard.

48. Dans je onder de douche?
Nee, hahaha

49. Dans je in de auto?
Ja, zoiets…

50. Heb je wel eens een pistool gebruikt?
Nee, mocht die van mijn broertje die bij de politie zit niet eens even vasthouden van hem.

6 thoughts on “50 leuke vragen tag

Leave a Reply

