Flog: mijn week in foto’s

wpid-IMG_20140811_115631.jpg

1. Is de zomer voorbij? De dagen worden merkbaar korter en as we speak stormt het behoorlijk…
2. Ik had een baaldag met de hoofdletter B. Veel solliciteren en ook nog eens keihard aan jezelf werken gaat niet in de koude kleren zitten.
3. Het leuke tshirt I’m too busy read my blog tovert gelukkig wel weer een lachje op mijn gezicht. Ik wist er nog een te scoren in de sale.
4. Ik maakte mijn heerlijke befaamde Griekse salade. We aten er zoete aardappelfriet bij en hoewel ik maizena erbij heb gedaan waren ze nog slap 😦
5. Is het een zonnig ver vakantieoord? Nee hoor, aan het strand in onze thuisstad. Prachtig he. Radler mee, voetjes in het zand. Zalig!
6. Ik las eindelijk Slurp van Ilja Gort uit. Ik hou van de humor van deze man.
7. Perfecte zomeravond. Wijntje, chipje en de tablet met een serie op het balkon.
8. Het fietsen vorige week ging ook weer lekker. De 20 kilometers weer gereden.
9. Binnenkort wil ik een blogje plaatsen over mijn huishoudschema. Mits jullie dit leuk vinden naturlich!

 

6 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

  1. Dagen worden echt snel korten he? Zo jammer! Maar we hebben gelukkig een mooie zomer gehad. In ieder geval beter dan de laatste paar jaren. Haha leuk dat strand, zo waan je je toch een beetje op vakantie toch?

Leave a Reply

