How the sun sees you

De zomer is nog in volle gang en hoewel de zon misschien niet de hele dag door schijnt en het geen 30 graden is, is de zonnekracht nog wel degelijk sterk!
Op internet zie ik vaak foto’s voorbij komen van een verbrande arm, neus of benen en teksten erbij als ‘oeps, toch te lang op het terras gezeten’. Ik kan mij hier best aan storen, want de zon is schadelijk. En verbranden is slecht. Smeer je in!

Enige tijd geleden plaatste ik al een heel interessant artikel over ‘Het ultraviolet beauty project: de schrikbarende resultaten.’ In ultraviolet licht kun je zien wat voor impact de zon op de huid heeft gehad. 
Nu kwam ik het filmpje ‘How the sun sees you’ tegen en dat maakt het allemaal nog duidelijker. Vooral het effect van zonnebrandcreme op de huid is indrukwekkend!

2 thoughts on “How the sun sees you

Leave a Reply

