Flog: mijn week in foto’s

wpid-IMG-20140823-WA0001.jpgWij wandelen graag en ons streven is elk weekend een ander mooi stukje Nederland te ontdekken. In de natuur komt deze ADHD’er tot rust.
Ik vind het leuk om met de app Runkeeper bij te houden hoeveel km we lopen en vind het leuk de route achteraf op de kaart terug te kijken.
Onze wandelingen worden steeds langer!

wpid-20140825_120231.jpg
Tijdens zo’n fijne wandeling vind je soms wat leuks. Dit leuke tegeltje lag half ingegraven in het bospaadje. We vonden ook al eens een huls van een patroon.wpid-20140825_120352.jpg

Onlangs is mijn broertje samen met zijn vriendin verhuisd naar een jaloersmakend leuk huis, met openhaard! Wij mochten hun oude sfeerhaardje hebben. Gezellig met deze herfstachtige dagen! Het plan is om er een schouw van steigerhout omheen te gaan bouwen. Wordt vervolgd….

wpid-IMG_20140818_141337.jpg
Kouder weer is perfect voor mijn leuke jasje! Nepleer en lekker fel. I like it.wpid-IMG_20140818_151958.jpg

Deze leuke steigerhouten look kaarsenhouders kocht ik bij Action toen ik daar eigenlijk kwam voor wc papier. Herkenbaar?wpid-IMG_20140819_143347.jpgDeze bijzondere thee kocht ik bij Lidl. Er zitten stukjes gepofte en geroosterde rijst in. Soort popcorn thee dus. Op de verpakking staat dat dit ontstaan is in tijden van schaarste. De kostbare thee werd aangevuld met de rijst. Ik vind deze speciale groene thee erg lekker. Hij ruikt naar gepofte rijst als je hem drinkt en er zit ook een rijstsmaakje aan.Weer eens iets anders.

wpid-IMG_20140820_103510.jpg

De icebucket challenge…Ludieke actie om aandacht op ALS te vestigen. Geslaagd als je het zo bekijkt, maar zou iedereen ook doneren?wpid-IMG_20140821_154442.jpg

Ik sloeg mijn kleurboek voor volwassenen weer eens open en maakte deze kleurplaat af. Ik merk dat ik van de meeste platen een delirium krijg en door de lijntjes de kleurtjes niet meer zie. Deze bloemenprenten vind ik het leukst om te kleuren.wpid-20140821_110706.jpg

Vlak bij ons huis ligt een park met deze vlindertuin. Een oase van rust in onze wijk. Ik vind het altijd leuk om doorheen te wandelen of om er even op het bankje te gaan zitten om naar de vlinders te kijken. En de mooie wilde bloemen en planten.wpid-20140824_131737.jpg

Voor het blogje Meet Guus en Phoebe dook ik in het archief. Zo leuk om mini Phoebe te zien. Dat eigenwijze kopje en dit korte pootjes!

wpid-IMG-20140817-WA0002.jpgIk downloadde een proefversie van het boek Hypersapiens in de Google Book Store en las deze interessante passage over de relatie tussen ADHD diagnose en astma. Laat ik nou net vroeger ook zware astma hebben gehad. Gymmen kon niet altijd en ik was altijd in de weer met ‘puffers’ met van die grote toeters om te inhaleren. Ik heb zelfs eens longontsteking gehad en was altijd erg benauwd. Nare zoekte! Ik ben er gelukkig overheen gegroeid!!

4 thoughts on “Flog: mijn week in foto’s

Leave a Reply

