Comfy in huis

Als ik het koud heb vind ik het heerlijk ‘s avonds onder de warme douche springen om op te warmen, om erna mezelf te verwennen met een kop thee. Alleen om dan mezelf meteen in pyjama te hullen vind ik dan soms minder fijn.
Dat voelt meteen zo alsof ik naar bed moet. En het kloffie wat ik de hele dag aan aan heb gehad is ook geen fijne optie.
Meestal wordt het dan een comfy sweater en een trainingsbroek.ย Maar ik ben geen type voor een Primark schaaponesie of een heus Donders huispakske. Dus ik ging op zoek naar leuke alternatieven.

usa

sundaysnowball

 

 

 

11 thoughts on “Comfy in huis

  1. Onesies zijn echt niet mijn ding. Hier gewoon een oude oversized sweater en een comfy jogging broek, paar dikke sokken en ik ben klaar voor een lui weekend.

Leave a Reply

