5 jaar geleden…

Op 1 april 2008 zette ik mijn handtekening onder een koopcontract. Nog nooit voelde een handtekening zetten zo volwassen. Met deze krabbel kocht ik mijn eigen drie kamer appartement van ene mevrouw Duurkoop (letterlijk en figuurlijk zo bleek achteraf.)
Ik was blij, maar ergens ook bedroefd. Het zou namelijk voor ons samen zijn, maar de relatie strandde.
Gelukkig kon ik het zelf rooien,met hulp van mijn ouders. Eenmaal ingetrokken in mijn grote stille huis was poes Phoebe een welkome huisgenoot.
Hoewel ik iemand ben die het heerlijk kan vinden om alleen te zijn, miste ik gezelschap. Voor 1 persoon koken en alleen een maaltijd nuttigen is maar saai. Het niet kunnen delen van je dag en alleen een koud bed in stappen is ook niets aan.
Omdat ik vond dat ik lang genoeg alleen was geweest maakte ik een profiel aan op Relatieplanet.

divider

Er kwamen diverse reacties (serieus, maar ook van enge mannetjes) en er volgden een paar dates.
Op een dag ontving ik een erg leuke reactie van een aardige en bovenal normale jongen. We raakten aan de praat en het contact breidde zich uit met smsjes en mailtjes. Van afspreken met deze leuke jongen was nog geen sprake.
Toen ik uitgenodigd werd voor een drankje bij een oude kennis gebeurde er iets. De vlam sloeg over en een relatie ontstond.
Ik had een vakantie gepland staan met mijn ouders en eenmaal geland was het eerste smsje van die leuke jongen van Relatieplanet waar ik nog steeds vriendschappelijk contact mee had.
De relatie met mijn huidige vlam was heftig maar ik wist dat het bestaan dat ik zo graag wilde niet voor deze vrijbuiter weggelegd was. Er waren steeds meer botsingen en dit geïnteresseerde smsje net na aankomst op het Griekse eiland gaf een warm gevoel. Mijn ouders waren enigszins verbaasd, ze vroegen zich af wie dat was.

divider

Eenmaal thuis wilde de jongen van Relatieplanet toch echt weleens afspreken. Ik twijfelde, ik wilde het wel maar niet zolang ik nog in een relatie zat en bovendien deze jongen was even jong als mijn broertje! Daarbij was ik destijds erg druk met een fulltime baan.
Toen ik die aardige jongen dus eigenlijk afhield onder het mom van ‘te druk’ kreeg ik een reactie van hem die alles veranderde.
Hij zei ik wil je zo graag in het echt leren kennen, ik wil me niet blijven afvragen ‘wat als?’
Die reactie bleef enorm hangen en maakte veel in mij los. Toen de relatie die ik op dat moment had strandde heb ik niet lang getwijfeld.
Ik heb geleerd goed voor mijzelf te zijn en niet te blijven hangen in relaties die mij meer kwaad dan goed deden.

divider

Op een mooie zomerdag in Augustus was het zo ver. De afspraak was gemaakt! Die avond brak er echter een helse zomerstorm los en vroeg ik mij af of deze prins op zijn stalen ros (hij rijdt motor) nog wel zou komen. Ik besloot hem te bellen en voor het eerst hoorden wij elkaars stem.
Hij was blij verrast en vertelde hoe dan ook naar mij toe te komen.
Wat volgde was een avond die zo in de film kan. Hij bracht chocolade mee en het was echt of we mekaar al jaren kende. Meer dates volgde en wat hadden we het fijn. We werden verliefd. En op 29 augustus 2009 werden wij officiëel een setje.
Een half jaar later trok hij bij mij in en op 6 juni 2013 stapten wij in het huwelijksbootje.
Je ware liefde vinden op het internet.Voor ons een succesverhaal.
En vandaag zijn wij precies 5 jaar samen.

Schermafbeelding-2014-01-02-om-12.16.38-970x504

11 thoughts on “5 jaar geleden…

  1. Wauw wat mooi om te lezen. Ik heb nu een jaar een relatie met mijn vriend die ik ook via internet heb leren kennen. Het kan echt succesvol zijn, dat blijkt maar weer!

    Gefeliciteerd.

  2. Wat een romantisch verhaal! Ik ken nog een paar andere succesverhalen over internetrelaties en nu die van jullie ook 🙂 gefeliciteerd met jullie jubileum!

Leave a Reply

