Winactie: cadeaukaart Sasha

De eerste echte winactie op Suavemente is een feit! De afgelopen tijd is deze blog flink aan het groeien!
Dat vind ik ontzettend leuk en dat werkt ook nog eens erg inspirerend.
Persoonlijk blijven is mijn motto en ik ben erg blij met jullie volgers.

wpid-20140828_154319.jpg

Wat kun je winnen?

Een cadeaukaart van 10 euro te besteden bij Sasha! Te besteden in de winkel en webshop.
Dus doe mee en wie weet loop jij binnenkort te shinen met bijvoorbeeld:

 

Wat moet je doen?

  • Volg deze blog via Bloglovin en like dit bericht.
  • Vertel zoveel mogelijk mensen over deze winactie!
  • Vertel in de comments waarom je deze blog graag bezoekt.

Op zondag 7 september wordt de winnaar bekend gemaakt.

Leuk dat je mee wilt doen en succes!

10 thoughts on “Winactie: cadeaukaart Sasha

  1. Wat lief dat je een cadeaukaart weggeeft onder je lezers! Leuk! Ik volg je blog nog niet zo lang en ik weet ook eigenlijk niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen haha! Maar ik vind je flogs, je foto’s altijd zo leuk om te bekijken!

  2. Ik volg je blog inmiddels al een hele tijd. Volgens mij via Last.FM of zo hier terecht gekomen. Je bent een lekker actieve blogger en ik vind je onderwerpen gewoon leuk.
    Vooral je donderdagblogs zijn er geliefd hier!!!

    Grtz Serena

  3. Wat leuk! Ik volg je blog al jaren geloof ik… zelfs nog toen je onder een andere naam blogde. Maar ik volg hem nog steeds omdat je lekker over van alles en nog wat blogt en ik vind dat je een hele leuke schrijfstijl hebt 🙂 En uiteraard doe ik graag mee aan je eerste winactie, super dat jouw blog zo aan het groeien is!

Leave a Reply

