Uitje: op de motor naar Arnhem (+ shoplog)

wpid-20140921_173823.jpg

Ready for take off! Ik hop achterop bij manlief voor een tochtje naar de stad Arnhem, waar wij beiden nog nooit geweest zijn.

wpid-20140921_150214.jpgDeze dagen vond de slag om Arnhem plaats. Iets wat ieder jaar herdacht wordt. De stad wemelde nog van de oude voertuigen, militairen en veteranen.

wpid-20140921_180049.jpg

Shoppen bij The Sting en ik ben goed geslaagd! Mijn man spotte het rechter shirt en liet het mij zien. Hij zag de grap pas in na uitleg van mij (snapte de Ryan Gosling verwijzing nog niet, arme stakker…) toen had ik natuurlijk al besloten dat dit shirt hoe dan ook mee ging. Gosling ftw!

wpid-20140921_180412.jpg

Deze broek kocht ik ook. Leuk met die subtiele overall sterren print.

wpid-20140921_142239.jpg Tijd voor lunch! Lekkere kaascroissantjes en ik probeerde de nieuwe Rivella Green tea. Ik vond hem erg lekker!wpid-20140921_144100.jpgToen wij weer bij de plek terugkwamen waar wij onze motor geparkeerd hadden waren er inmiddels meer motoren naast komen staan.
Wij zijn erg blij met onze Suzuki maar zo’n stoere chopper vinden wij ook wel mooi!

 

DSCF5672 DSCF5677 DSCF5679 DSCF5691 DSCF5695 DSCF5699

Arnhem heeft een mooi groot stadspark. Kan ook niet anders met zo’n fantastische ligging op de Veluwe!
wpid-20140921_183447.jpg De dag eindigde perfect met een door manlief gekookt maaltje Kip Tandoori.

18 thoughts on “Uitje: op de motor naar Arnhem (+ shoplog)

  1. Wat leuk dat je naar Arnhem bent geweest! Ik woon er zelf niet zo ver vandaan, maar moet eerlijk bekennen dat ik er maar 1 of 2 keer geweest ben geweest haha. De Rivella Green Tea heb ik nog een hele fles van hier staan, maar nog niet geprobeerd. Toch snel maar eens gaan doen.

  2. Arnhem blijft altijd een beetje mijn stad. Sonsbeekpark is geweldig. Er wordt altijd van alles georganiseerd. Leuk shirt heb je gekocht. Toevallig laatst nog een film met Ryan gezien. Ziet er niet verkeerd uit en acteren kan hij. Als je nog een filmtip hebt?

  3. Leuke spulletjes heb je gekocht en wat een mooie foto’s! Hoewel ik jarenlang in Nijmegen gewoond heb, moet ik heel eerlijk bekennen dat ik nooit echt in Arnhem geweest ben (op een rechtbankbezoek met studie na)…

  4. Dat Ryan shirt is echt geweldig!!!
    Hier staat de motor te verstoffen in de garage… Eigenlijk wel jammer. Maar ja, andere uitjes zijn ook leuk. En je hebt weer erg mooie foto’s gemaakt van die hertjes.

Leave a Reply

