Tag: 5 reasons why I smile

Ik heb een hele fijne tag ontvangen van Jaqueline. Ik deel mijn 5 reasons why I smile.

Smile tag

De regels
– Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen.
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jou artikel.

Deze blije tag wil ik delen met:
Serena | Team Confetti | Miss Sentinelli | About my so called life | Love is the new black

5 reasons why I smile

Mijn ouders en man
Dit zijn de mensen die onvoorwaardelijk voor mij klaarstaan, mij opvrolijken in mindere tijden en in mij blijven geloven. Daar krijg ik een heel warm gevoel van en zeker ook een glimlach op mijn gezicht.

Mijn katten
Poezels Guus en Phoebe maken mij aan het lachen met hun gekke fratsen, maar laten mij ook vertederd glimlachen als ze prinsheerlijk liggen te slapen of lekker bij mij kruipen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOns fijne huisje
Ons huis wordt steeds leuker, ik krijg het steeds beter voor mekaar een knus sfeertje te creëren. Zo komen wij de herfst en winter wel door!

DSCF5853Austin Powers
Om de Austin Powers films kan ik blijven lachen. Ik heb ze al weet-ik-veel-hoe-vaak gezien en ik ken hele stukken uit mijn hoofd.
Kurkdroge humor. Er zou ooit sprake zijn van een vierde film, maar daar heb ik helaas nooit meer iets over gehoord. Gelukkig hebben we de dvd’s nog.

Mooie auto’s
Ik hou van mooie auto’s en herken ook altijd welk type er voorbij komt rijden. Ik reageer dan erg gepassioneerd en kan er net zo over meelullen. Ben net een vent wat dat betreft.

Undeniably Cool Dodge Challenger SRT via carhoots.com

18 thoughts on “Tag: 5 reasons why I smile

  1. Mercedes Mclaren SLR…. kwijjjjjllll. Ouder model, wordt niet meer gemaakt helaas en helaas heb je er ook een paar centjes voor nodig. Ik herkend de liefde voor auto’s. Ik heb vier jaar lang bij een auto verhuur bedrijf gewerkt en mocht in de nieuwste modellen vw, audi, seat rijden. Liefde. Mijn schoonvader heeft mij ook liever achter het stuur dan zijn eigen zoon ^^.

Leave a comment