First things

Ik heb deze overgenomen van andere blogs, ik vind hem wel leuk. Neem over als je wilt!

Eerste wat je doet zodra je wakker wordt
Aankleden en ontbijten! Ik ben in de ochtend niet echt aanspreekbaar. Je kunt me het beste met rust laten, pas in de loop van de ochtend trek ik bij haha. Ik ben gewoon echt nog te duf om zin te hebben om te praten.

Eerste wat je doet wanneer je gaat sporten
Mijn buikspierapparaat erbij pakken en eerst 3 setjes van 10 crunches doen. Daarna nog 5 minuten vol cario oefeningen. De buikspieroefeningen doe ik 3 maal daags en de cardio 1 x per dag. Hopelijk pas ik dan straks strak in de bruidsjurk!!

Eerste auto
Dat was een Opel Corsa, in goed vertrouwen gekocht bij een occasiondealer. Al snel bleek het een enorme miskoop en wilde de meneer er niets meer van weten. Weggedaan bij een andere garage en gezegd wat wil je ervoor geven haha. Gelukt! Ik zag hem laatst weer rijden dus hij heeft hem toch opgeknapt.

Eerste verkeersongeluk/verkeersovertreding
Uhm iets met een scooter testdrive en geen helmen op, over t fietspad en geen rijbewijs of kentekenbewijs mee..
Stom stom stom.

Eerste wat je wilde worden toen je klein was
Eerst dokter en toen dierenarts… Wil nog wel dierenarts worden maar dit is nu geen doen meer.

Eerste keus drankje
Cola light. Of gewone Cola. Ik MOET af en toe cola, ik geef er soms weleens aan toe dan ook meteen te gaan kopen. Verslaafd…

Eerste keus dessert
Ik ben niet zo van de zoet. Maar een rijstepudding of griesmeelpudding vind ik wel lekker.

Eerste liedje wat in je opkomt
Josh Rouse – This movie is way too long. Van de nieuwe heerlijke cd.

Eerste grote aankoop
Mijn eigen huis, waar ik nu al 5 jaar in woon.

Eerste baantje
Ik twijfel of dat een krantenwijk was of op de versafdeling van de plaatselijke supermarkt.

Eerste keer in een vliegtuig
Met mijn ouders op vakantie naar Zakynthos Griekenland. Geweldig was die vakantie. Maar ik vond het best wel even heel eng toen we gingen opstijgen. Wat ging dat hard en voelde dat raar. Kreeg het even benauwd maar gelukkig is het hele spannende er nu af. Wil nog wel eens een beetje misselijk worden na een vlucht. Geen idee waarom.

10 thoughts on “First things

  1. Wat een leuke tag, ik heb hem nog nergens anders gezien. Ik vind cola ook erg lekker, dus zorg dat ik het niet te vaak in huis haal. Op een terrasje bestel ik het wel vaak.

  2. Deze vind ik erg leuk.. En goed dat van die buikspieroefeningen, kan ik nu niet ivm mijn rug.. maar doe al het andere en hoop ook effect daarop te hebben!

    Cola vind ik juist t minst lekkere qua frisdrank hihi

  3. Pingback: First things | Welkom bij Insoon

Leave a comment