Leuke uitjes voor de zomer

Na alle fantastische vakantie ideeën die wij dit jaar bedachten zijn we tot de financiele conclusie gekomen dat het gewoon korte uitjes in de buurt worden.
Dagje Gent staat op het verlanglijstje, dierenpark Emmen en een keer een leuke cottage voor met zijn tweeën bij Center Parcs!
Vlak voor hemelvaart hebben wij een leuke aanbieding bij Center Parcs Kempervennen (nabij Eindhoven) een korte midweek (maandag t/m woensdag) in een leuke tweepersoonscottage met openhaard! Wilden we altijd al doen. Lekker wandelen in de buurt, ‘s avonds openhaardje aan (weer of geen weer) en natuurlijk zwemmen in de Aqua Mundo!! Joepie!
Wisten jullie dat als je via de Duitse site boekt je geen dertig euries reserveringskosten betaald!? Dat is mooi meegenomen, bovendien is je reservering ook viade Duitse site wel ANVR en SGR verzekerd, alleen niet tegen natuurrampen, maar laten we er voor het gemak van uitgaan dat zich geen Tsunami ontwikkeld in de Kempervennen….
Dus Frau und Herr gehen nach Center Parcs!
Ook scoorden we via een veilingsite tickets voor dierenpark Emmen met een frietje en snack erbij. Winning!

Verder zijn er uiteraard ook leuke evenementen deze zomer!

Op 23 mei gaan wij naar het concert van The Rifles in Amsterdam.
Wat te denken van de Spakenburgse dagen (visserij, oude ambachten, klederdracht) in juli/augustus.
De Amsterdam tattoo conventie in de Rai op 30-31 mei en 1 juni, gaaf!!
En tijdens verschillende weekenden in me/juni vind in de IJhallen in Amsterdam de grootste vlooienmarkt van Europa plaats.

Ook leuk, in juli organiseren mijn  moeder en ik een groot feest voor mijn opa die 90 jaar wordt! Toevallig iemand die ons kan helpen aan een handtekening van Andre Rieu? Zou mijn opa als groot fan een fantastisch idee vinden. (Via de officiële site van Andre helaas geen succes op dit verzoek…)

Wat ik ook graag zou willen doen deze zomer is een aantal van mijn doable bucket list afstrepen, zoals een rondvaart door de Amsterdamse grachten want het kan toch niet dat je als geboren Amsterdamse dat nog nooit gedaan hebt toch?

Kortom genoeg leuke dingen te doen! Wat zijn jullie zomerplannen?

2 thoughts on “Leuke uitjes voor de zomer

  1. Ook leuk om zoveel verschillende dingen te ondernemen in de zomer! En ja, via duitse sites scheelt het soms behoorlijk! Wij gaan over dik 4 weken naar Hongarije/Oostenrijk en in de zomerperiode zien we wel wat we gaan doen. Ik hoop in ieder geval nog een dagje naar een waddeneiland en verder zal alles gewoon in de weekenden moeten gebeuren aangezien ik juist in die periode niet vrij kan krijgen…

  2. Nog geen plannen. Maar waarschijnlijk een midweekje weg en een bezoek aan een dierentuin zit er meestal ook wel bij.

Leave a comment