Mijn week in foto’s

image

1. en 11. Ik breidde mijn beginnerscollectie nagellakjes uit met nieuwe kleurtjes. Een metallic blauwe met allemaal glinstertjes en een fel roze. Lekker zomers!
2. De ereader is weer voorzien van nieuwe boekjes. Op aanraden van Serena een boek van James Patterson, ook een boek van Suzanne Vermeer, bon bini beach en ik zette ook het boek Stoner van John Williams erop.
3. Onze ziekenboeg. Ik zal er nog een blogje aan besteden wat er nu precies met onze katjes aan de hand is. Hier liggen ze prinsheerlijk op onze tijdelijke ‘bank’.
4. En weer naar de dierenarts met kater Guus. Deze keer voor foto’s.
5. Onze nieuwe bank! We hebben er twee van maar i.v.m. de zieke katten staan ze nu even niet meer in de woonkamer.  Komt wel als ze beter zijn! Hopelijk snel.
6. Onze olijfboom krijgt olijven!
7. Als afsluiter van een verjaardag trakteerde mijn tante op Turks eten bij een leuke tent bij de Dappermarkt. Heerlijk!
8. en 9. Ik probeerde een nieuw recept: wraps met bietjes, salami, lente ui en yoghurt. Niet voor herhaling vatbaar….
10. Twee leuke shirtjes in de sale gekocht! Ik heb er nog een in oranje.
12. Ontdekking van t jaar: broodje bakkeljauw met zuur. Hmmmmm
13. Petunia in bloei.
14. Omdat de katten meer moeten drinken kochten we een waterfontein.  Het ding is inmiddels retour,  ze moesten er niets van hebben.
15. Mijn befaamde Griekse salade, heerlijk met warm weer!
16. Phoebe turns into a right diva when she’s at the vet! Uiteindelijk was de dierenarts mij aan het verbinden. Auw.

3 thoughts on “Mijn week in foto’s

Leave a comment